Anonym bruger's Profil
Aktiv bruger
100460
Point

Spørgsmål
22

Svar
28

  • Aktiv bruger Stillet på maj 14, 2018 i Sygdomme og CBD.

    Jeg har læst nogle forskellige undersøgelser som støtter op omkring CBD imod KOL. Nogle dyrestudier har vist sig at CBD have en effekt i forhold til at reducere inflammation i lungerne og samtidig forbedre lunge funktionerne. CBD går ind og interagerer med nogle forskellige receptorer som er en del af det endocannabinoide system, og ved aktivering af disse receptorer hjælper endocannabinoidsystemet med at regulere inflammationen, hvilket tyder på, at CBD potentielt kan være nyttige til at hjælpe imod inflammerede luftveje hos dem med KOL. Der er stadig ikke nok undersøgelser lavet på mennesker omkring det. Men jeg mener helt klart det er værd at prøve!

    • 4054 visninger
    • 1 svar
    • 0 stemmer
  • Aktiv bruger Stillet på maj 14, 2018 i Generelt om CBD.

    Jeg startede med at tage mine dråber om morgnen. Det havde jeg mere tryghed ved, da jeg dermed kunne mærke hvordan min krop reagerede i løbet af dagen. Det var jeg faktisk så glad for at jeg ikke vil anbefale at man gør det om aftnen. Jeg har dog også hørt om andre, som sov meget godt den første nat, men det kan også være at du ikke kan sove.

    • 39650 visninger
    • 3 svar
    • 0 stemmer
  • Aktiv bruger Stillet på maj 14, 2018 i Generelt om CBD.

    Hej,

    Som der også bliver skrevet ovenfor, så anbefaler man step-up metoden, dvs. at man starter med 1 dråbe, 3 gange dagligt i 2-3 dage og efterfølgende øges mængden til 2 dråber, 3 gange dagligt i yderligere 2-3 dage. Man øger så doseringen til 3-4 dråber, 3 gange dagligt og forbliver på det niveau.

    Olien dryppes under tungen. Spis eller drik ikke i 15min efter indtagelse.

    Husk at finde det passende niveau for dig og lyt til din krop ikke mindst 🙂

    • 39650 visninger
    • 3 svar
    • 0 stemmer
  • Aktiv bruger Stillet på maj 14, 2018 i Generelt om CBD.

    Halløj,

    Jeg startede med cbd olien fra nordic oil her for to måneder siden. ud fra råd og vejledning købte jeg 15% olien. Jeg startede stille og roligt op med olien for at lade min krop vænne sig til den. Derfor tog jeg altså 1 dråbe, 3 gange dagligt. Når jeg synes at min krop havde vænnet sig til det tog jeg stille og roligt mere til at jeg ikke længere havde de symptomer, som min krop udviste. Det er den måde jeg følte mig mest tryg ved.

    Det skal siges at en rigtig god kost og dine daglige vaner også kan gøre en verden til forskel, så prøv indfør nogle gode sunde vaner på samme tid 🙂

    Håber det hjalp!

    • 39650 visninger
    • 3 svar
    • 0 stemmer
  • Aktiv bruger Stillet på maj 14, 2018 i CBD og søvn.

    Jeg drømte enormt meget i starten, da jeg tog CBD olie. Det har nu lagt sig efter at jeg har været på olien over en længere periode. Det må have været noget tilvænning eller noget i den stil tror jeg..

    • 3999 visninger
    • 3 svar
    • 0 stemmer
  • Aktiv bruger Stillet på maj 14, 2018 i CBD og søvn.

    Tak for svar! Det jeg er bange for er netop mareridt eller svedture, som du nævner.

    • 3999 visninger
    • 3 svar
    • 0 stemmer
  • Aktiv bruger Stillet på maj 14, 2018 i CBD og søvn.

    Hejsa!

    Ja, det har jeg. Har det været en lang arbejdsdag med massere af ting på programmet, så drømmer jeg meget mere end jeg gjorde før, at jeg tog CBD olie. Jeg kan godt lide det, da der ikke er tale om mareridt, svedture eller den slags 🙂 Håber du kunne bruge det!

    • 3999 visninger
    • 3 svar
    • 0 stemmer
  • Aktiv bruger Stillet på maj 14, 2018 i Generelt om CBD.

    Da jeg var afsted til Spanien tog jeg ikke min olie med pga. tvivl om selv samme spørgsmål. Følger lige med på denne tråd.

    • 5078 visninger
    • 2 svar
    • 0 stemmer
  • Aktiv bruger Stillet på maj 14, 2018 i Generelt om CBD.

    Hej,

    Det kommer meget an på hvor du tager hen, men prøv eventuelt at kigge i den her: https://cbd24.dk/blog/cannabisolie-er-det-lovligt-eller-ej/  og se om du kan finde svaret under “hvordan er reglerne i udlandet?”. Jeg har selv rejst til og fra Tyskland uden problemer.

    • 5078 visninger
    • 2 svar
    • 0 stemmer
  • Aktiv bruger Stillet på maj 14, 2018 i CBD til dyr.

    Jeg bruger det til min gamle hund, som får det mod slidgigt. Det virker til at det har en rigtig god effekt på hende. Hun får pt den her https://nordicoil.dk/cbd-hampolie-5 som hun får 1 dråbe af 1 gang dagligt. Jeg har startet lavt ud for ikke at give hende mere end hun har behov for.

    • 3477 visninger
    • 2 svar
    • 0 stemmer